Strona głównaWysyłka, zwroty i reklamacje
BEZPIECZNE ZAKUPY




Wysyłka, zwroty i reklamacje

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup w sklepie www.luxma.pl za co najmniej 350 zł.
Płatność z góry

Przez  zwykły przelew bankowy na konto ING Bank Śląski S.A. 

89 1050 1214 1000 0092 3252 1071

Sposób dostawyPierwsza sztukaKolejna sztukaMaksymalnie w paczcePrzybliżony czas realizacji 
Przesyłka kurierska 11 zł 0 zł 10  2 dni
Pocztex Kurier48 9 zł 0 zł 5  3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie : RUDA ŚLĄSKA  0 zł 0 zł -  1 dzień
Płatność przy odbiorze
Sposób dostawyPierwsza sztukaKolejna sztukaMaksymalnie w paczcePrzybliżony czas realizacji 
Przesyłka kurierska pobraniowa 15 zł 0 zł 10  2 dni
Odbiór osobisty : Rudaślaska 0 zł 0 zł -  1 dzień

 

INFORMACJE O  ZWROTACH ZNAJDZIESZ  W REGULAMINIE SKLEPU.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

7.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

7.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy Strona 6 z 8 sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.


Regulamin_sklepu_internetowego

PLIKI DO POBRANIA: 

Formularz reklamacji ,zwtotu (wymiana towaru): 

Formularz reklamacji_zwrotu_





...jest pusty

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.