Jak rozpocząć z nami współpracę?

 

Współpracę można rozpocząć z nami na 3 sposoby:

1.      Rejestracja na stronie internetowej.

Zarejestruj się na naszej stronie. Następnie prosimy o kontakt, abyśmy mogli przyznać rabat hurtowy oraz przesłać link do integracji z naszą hurtownią.

2.      Baselinker Connect.

W razie zainteresowania tą formą integracji proszę o wiadomość e-mail, wygenerujemy dla Państwa link do integracji.

3.      Publikacja w Baselinker Connect

Można nas również znaleźć w publikacjach na Baselinkerze pod nazwą „Luxma”. Prosimy o kliknięcie „wyślij prośbę o połączenie poprzez BL connect”, a my wygenerujemy link do integracji.



WAŻNE INFORMACJE DO ZAMÓWIEŃ:

1. Realizujemy przesyłki z wysyłką zarówno naszym jak i Państwa kurierem. Chcąc wysłać zamówienie na własnej etykiecie, proszę wybrać opcję „Dropshiping list własny”. Aby dodać list własny zrealizuj i opłać zamówienie, następnie wejdź w zakładkę „moje konto” i wybierz zamówienie, do którego chcesz dodać list przewozowy. List musi mieć format A6. Jeżeli omyłkowo dodadzą Państwo zły list i chcą go podmienić, proszę o informację mailową, ponieważ Baselinker zaciągnie tylko pierwszy dodany plik. Jeżeli natomiast wybiorą Państwo wysyłkę naszym kurierem, prosimy w danych do wysyłki uzupełnić dane odbiorcy docelowego (klienta lub własne) oraz numer telefonu. Prosimy również o uzupełnienie danych do faktury.

2.
 Jeżeli zamówienie jest wysyłane na Państwa liście przewozowym, podczas składania zamówienia prosimy w uwagach wpisać numer tego listu przewozowego.


3.
 Przyjmujemy płatności poprzez Przelewy24 lub bezpośrednio na nasze konto, numer konta podany jest na stronie w zakładce Płatności. Zamówienia opłacone przez przelew tradycyjny realizujemy po zaksięgowaniu się wpłaty na naszym koncie.

Zwroty i reklamacje:

Przyjmujemy zwroty nieuszkodzonych i nieużywanych produktów do 14dni.

Reklamacje prosimy zgłaszać nam poprzez e-mail. Prosimy podać w mailu numer zamówienia oraz krótko opisać problem i dodać zdjęcia produktu oraz opakowania. Każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie, w zależności od danej sytuacji. Podstawą reklamacji paczek uszkodzonych przez kuriera jest sporządzony protokół szkodowy z przewoźnikiem.

Jeżeli doszło do uszkodzenia w transporcie paczki, która została wysłana na Państwa etykiecie, należy złożyć reklamację u przewoźnika i to oni po rozpatrzeniu zdarzenia zwrócą poniesione koszty.

Reklamacje zagraniczne:

Nie realizujemy reklamacji zagranicznych zgłaszanych przez Państwa ostatecznych klientów. Nasze marże są przygotowane dla klienta w Polsce, dlatego realizujemy reklamacje tylko na terenie PL.

Czas wysyłki:

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia, złożone później realizowane są następnego dnia roboczego.

Rabat i integracje:  

Zapraszamy do integracji poprzez baselinker connect, proszę o kontakt, wygenerujemy plik do integracji. Można nas również znaleźć w publikacjach na baselinkerze pod nazwą „Luxma”. Prosimy o kliknięcie „Wyślij prośbę o połączenie przez BL connect”, a my danego dnia lub następnego wygenerujemy link do integracji i prześlemy go na podany przez Państwa adres e-mail.

Jeżeli interesuje Państwa tradycyjna forma integracji poprzez plik XML, po zarejestrowaniu się na naszej stronie internetowej, uprzejmie prosimy o kontakt. Nadamy Państwu rabat 18 % oraz prześlemy plik XML do integracji.

Faktury:

Faktury wystawiane są zbiorczo z jednego dnia. System automatycznie po godz. 14:00 wysyła FV na wskazanego przez Państwa maila. Nie mamy możliwości wystawiać faktur tygodniowych lub miesięcznych. Uprzejmie prosimy o zapisywanie faktur na bieżąco. Nie wysyłamy zestawień miesięcznych.

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

1.
 Skąd mam wiedzieć, jaki gabaryt ustawić do danej przesyłki?

Wymiary i wagi produktów znajdują się w każdej ofercie danego produktu. Aby wyliczyć wymiar paczki: najlepiej doliczyć do każdego boku opakowania produktu po 2 cm na karton, folię bąbelkową i stretch.

2. Czy można wysyłać zamówienia na własnym liście przewozowym?

Tak, jest możliwość dodania swojej etykiety w panelu hurtowym.

3. Czy zwroty można kierować bezpośrednio na Państwa adres?

Tak, natomiast prosimy, aby o każdym takim zwrocie nas Państwo informowali.

4. Czy przyjmują Państwo płatność w innych walutach?

Tak, natomiast kwota musi być dokładnie przeliczona w banku, aby zgadzała się z kwotą zamówienia. Proszę o dokładne sprawdzenie kursu i opłat bankowych.

5. 
 Czy pobierają Państwo opłaty, jeśli nadaję paczkę na swoim liście przewozowym?

Nie pobieramy opłat za paczki z Państwa etykietami.

6. Czy pobierają Państwo opłaty za pakowanie paczek?

Nie pobieramy opłat za pakowanie paczek.

7. Czy mogę korzystać z Państwa zdjęć/opisów?

Tak.

8.  Czy wysyłają Państwo przesyłki za pobraniem do moich klientów?

Wysyłką naszym kurierem nie realizujemy przesyłek pobraniowych do Państwa klientów. Paczkę z pobraniem możemy nadać tylko bezpośrednio do Państwa.  Nie posiadamy minimum logistycznego. Jedyną opcją wysyłki pobraniowej jest Państwa list przewozowy. Zamówienie takie musi zostać przez Państwa opłacone.

9. Czy muszę zlecać kuriera po odbiór paczek?

Wszystko zależy od kuriera, który odbiera paczki, dlatego też najbezpieczniej jest zrobić zlecenie odbioru.

10. Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

Koszty wysyłki za zamówienia powyżej 500 zł brutto jest darmowe.

11. Do której muszę zamówić, aby paczka wyszła tego samego dnia.

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia, złożone później realizowane są następnego dnia roboczego.

12.  Czy muszę podpisywać z Państwem umowę?

Nie wymagamy umowy, aby rozpocząć współpracę.

13.  Czy spełnić minimum logistyczne, aby móc złożyć u Państwa zamówienie?

W naszej hurtowni nie ma minimum logistycznego, realizujemy każde zamówienie.

14. Czy wysyłają Państwo za pobraniem bezpośrednio do mnie?

Tak, zamówienia możemy realizować bezpośrednio do Państwa za pobraniem.

15. Czy mogę sobie wybrać, jakim kurierem zostanie nadana moja przesyłka przy zamówieniu hurtowym?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sami dobieramy kuriera w zależności od wielkości zamówienia.

16. Jakie ceny widoczne są w pliku XML, który Państwo generują?

W pliku dostępne są ceny bez przydzielonego Państwu rabatu.

17. Ile kosztuje u Państwa wysyłka?

Cennik wysyłek dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce „koszty dostawy” lub widoczne są w trakcie składania zamówienia.

 

W RAZIE DODATKOWYCH PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!

517 835 872

Luxma.pl@wp.pl