Współpraca w modelu dropshipping

Zapraszamy Państwa do współpracy w modelu dropshippingowym. 

WAŻNE INFORMACJE DO ZAMÓWIEŃ:

1. Realizujemy przesyłki z Państwa listami przewozowymi. Chcąc wysłać zamówienie na własnej etykiecie, proszę wybrać opcję „Dropshiping list własny”. Aby dodać list własny zrealizuj i opłać zamówienie, następnie wejdź w zakładkę „moje konto” i wybierz zamówienie, do którego chcesz dodać list przewozowy. List musi mieć format A6. Jeżeli omyłkowo dodadzą Państwo zły list i chcą go podmienić, proszę o informację mailową, ponieważ baselinker zaciągnie tylko pierwszy dodany plik.

2. Podczas składania zamówienia prosimy w uwagach wpisać numer listu przewozowego, na którym ma być wysłane zamówienie.

3. Przyjmujemy płatności poprzez Przelewy24 lub bezpośrednio na nasze konto, numer podany jest na stronie. Zamówienia opłacone przez przelew tradycyjny realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Zwroty i reklamacje:

Przyjmujemy zwroty nieuszkodzonych i nieużywanych produktów do 14dni.

Reklamacje prosimy zgłaszać nam poprzez email. Prosimy podać w nim numer zamówienia oraz krótko opisać problem i dodać zdjęcia produktu oraz opakowania.  Każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie, w zależności od danej sytuacji. Podstawą reklamacji paczek uszkodzonych przez kuriera jest sporządzony protokół szkodowy z przewoźnikiem.

Jeżeli doszło do uszkodzenia w transporcie paczki, która została wysłana na Państwa etykiecie, należy złożyć reklamację u przewoźnika i to oni po rozpatrzeniu zdarzenia zwrócą poniesione koszty.

Reklamacje zagraniczne:

Nie realizujemy reklamacji zagranicznych zgłaszanych przez Państwa ostatecznych klientów. Nasze marże są przygotowane dla klienta w Polsce, dlatego realizujemy reklamacje tylko na terenie PL.

Czas wysyłki:

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia, złożone później realizowane są następnego dnia roboczego.

Rabat i integracje:  

Zapraszamy do integracji poprzez baselinker connect, proszę o kontakt, wygenerujemy plik do integracji.

Jeżeli interesuje Państwa tradycyjna forma integracji poprzez plik XML, po zarejestrowaniu się na naszej stronie internetowej, uprzejmie prosimy o kontakt. Nadamy Państwu rabat 18 % oraz prześlemy plik XML do integracji.

Faktury:

Faktury wystawiane są zbiorczo z jednego dnia. System automatycznie po godz. 14:00 wysyła FV na wskazanego przez Państwa maila. Nie mamy możliwości wystawiać faktur tygodniowych lub miesięcznych. Uprzejmie prosimy o zapisywanie faktur na bieżąco. Nie wysyłamy zestawień miesięcznych.

 
Głównymi zaletami dropshippingu są:

1. Zmniejszenie kosztów związanych z fizycznym przygotowaniem paczki (pracownicy, materiały etc.)

2. Skrócenie czasu dostawy zamówienia do klienta

3. Brak konieczności wynajmowania magazynu

4. Brak konieczności inwestowania w produkty, płacisz tylko za to, co już sprzedałeś

 

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

1. Skąd mam wiedzieć, jaki gabaryt ustawić do danej przesyłki?

Wymiary i wagi produktów znajdują się w każdej ofercie danego produktu. Aby wyliczyć wymiar paczki: najlepiej doliczyć do każdego boku opakowania produktu po 2 cm na karton, folię bąbelkową i stretch.

2. Czy można dodawać swoje etykiety?

Tak, jest możliwość dodania swojej etykiety w panelu hurtowym.

3. Czy zwroty można kierować bezpośrednio na Państwa adres?

Tak, natomiast prosimy, aby o każdym takim zwrocie nas Państwo informowali.

4. Czy przyjmują Państwo płatność w innych walutach?

Tak, natomiast kwota musi być dokładnie przeliczona w banku, aby zgadzała się z kwotą zamówienia. Proszę o dokładne sprawdzenie kursu i opłat bankowych.

5.  Czy pobierają Państwo opłaty, jeśli nadaję paczkę na swoim liście przewozowym?

Nie pobieramy opłat za paczki z Państwa etykietami.

6. Czy pobierają Państwo opłaty za pakowanie paczek?

Nie pobieramy opłat za pakowanie paczek.

7. Czy mogę korzystać z Państwa zdjęć/opisów?

Tak.

8.  Czy wysyłają Państwo przesyłki za pobraniem do moich klientów?

Wysyłką naszym kurierem nie realizujemy przesyłek pobraniowych do Państwa klientów. Paczkę z pobraniem możemy nadać tylko bezpośrednio do Państwa.  Nie posiadamy minimum logistycznego. Jedyną opcją wysyłki pobraniowej jest Państwa list przewozowy. Zamówienie takie musi zostać przez Państwa opłacone.

9. Czy muszę zlecać kuriera po odbiór paczek?

Wszystko zależy od kuriera, który odbiera paczki, dlatego też najbezpieczniej jest zrobić zlecenie odbioru.

10. Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

Koszty wysyłki za zamówienia powyżej 500 zł brutto jest darmowe.

11. Do której muszę zamówić, aby paczka wyszła tego samego dnia.

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia, złożone później realizowane są następnego dnia roboczego.

12.  Czy muszę podpisywać z Państwem umowę?

Nie wymagamy umowy, aby rozpocząć współpracę.

13.  Czy spełnić minimum logistyczne, aby móc złożyć u Państwa zamówienie?

W naszej hurtowni nie ma minimum logistycznego, realizujemy każde zamówienie.

 

W RAZIE DODATKOWYCH PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!

517 835 872

Luxma.pl@wp.pl