Drewniana gra łowienie rybek na magnes kot 422K

16,49 zł
12,99 zł Zniżka 3,50 zł
Brutto
Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką: 16,49 zł
Ilość

DREWNIANA GRA ŁOWIENIE RYBEK NA MAGNES KOT 422K

Gra łowienie rybek rozwija motorykę, logiczne myślenie oraz zapewnią dzieciom fascynującą wielogodzinną zabawę. Rybki można łowić w pojedynkę albo urządzić sobie wyścig z kolegą lub koleżanką, kto złowi więcej rybek!

Dzięki ładnym kolorom i uroczym kształtom, które przykują uwagę Twojego dziecka, maluszek będzie chętniejszy do zabawy!

Wymiary podstawy kotka: 29 x 21,5 x 0,5 cm

Wymiary wędki: 20 x 1 cm

Długość sznurka z wędki: 15 cm

Wymiary zwierzątek z magnesami: ok. 4,5 x 4 cm

Wiek: 3+

Zabawka posiada certyfikat CE, EN71.

Gra polega na tym, by losowo rozmieścić wodne zwierzęta na planszy. Następnie każdy gracz bierze do ręki wędkę zakończoną magnesem. Ustawcie czas albo ustalcie, że wygrywa ten, który złowi więcej!

Przystąpcie do zabawy! Za pomocą magnetycznej końcówki przyciągajcie do siebie wesołe zwierzątka.

Wygrywa ten kto złowi więcej!

W skład zestawu wchodzi:

  • Podstawa w kształcie kotka
  • 2 drewniane wędki
  • 8 zwierzątek z magnesami do łowienia

Poprzez zabawę dziecko rozwija :

  • motorykę
  • logiczne myślenie
  • wyobraźnię
  • cierpliwość
  • pamięć
  • zmysł koncentracji
  • kreatywność
  • umiejętność zdrowej rywalizacji

Zabawka uczy:

  • kolorów
  • rozpoznawania kształtów
  • nazw zwierząt

Zabawka zapakowana w folię.

Luxma
OY-422K
83 Przedmioty

Opis

Stan
Nowy
Stan opakowania
oryginalne
EAN
5907508467104
Kod producenta
422K
Marka
Luxma
Wiek dziecka
3 lata +
Nazwa
kot
Bohater
brak
Płeć
Uniwersalna
Materiał
drewno
Certyfikaty, opinie, atesty
CE|EN 71
Wysokość produktu
29
Głębokość produktu
0.5
Szerokość produktu
21.5
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.16
Minimalna liczba graczy
1
Maksymalna liczba graczy
2
Czas rozgrywki
Do 15 minut

Specyficzne kody

EAN13
5907508467104

Zobacz także

16 innych produktów w tej samej kategorii: