- -3,50 zł
Drewniana gra łowienie rybek na magnes kot 422K
DREWNIANA GRA ŁOWIENIE RYBEK NA MAGNES KOT 422K
Gra łowienie rybek rozwija motorykę, logiczne myślenie oraz zapewnią dzieciom fascynującą wielogodzinną zabawę. Rybki można łowić w pojedynkę albo urządzić sobie wyścig z kolegą lub koleżanką, kto złowi więcej rybek!
Dzięki ładnym kolorom i uroczym kształtom, które przykują uwagę Twojego dziecka, maluszek będzie chętniejszy do zabawy!
Wymiary podstawy kotka: 29 x 21,5 x 0,5 cm
Wymiary wędki: 20 x 1 cm
Długość sznurka z wędki: 15 cm
Wymiary zwierzątek z magnesami: ok. 4,5 x 4 cm
Wiek: 3+
Zabawka posiada certyfikat CE, EN71.
Gra polega na tym, by losowo rozmieścić wodne zwierzęta na planszy. Następnie każdy gracz bierze do ręki wędkę zakończoną magnesem. Ustawcie czas albo ustalcie, że wygrywa ten, który złowi więcej!
Przystąpcie do zabawy! Za pomocą magnetycznej końcówki przyciągajcie do siebie wesołe zwierzątka.
Wygrywa ten kto złowi więcej!
W skład zestawu wchodzi:
- Podstawa w kształcie kotka
- 2 drewniane wędki
- 8 zwierzątek z magnesami do łowienia
Poprzez zabawę dziecko rozwija :
- motorykę
- logiczne myślenie
- wyobraźnię
- cierpliwość
- pamięć
- zmysł koncentracji
- kreatywność
- umiejętność zdrowej rywalizacji
Zabawka uczy:
- kolorów
- rozpoznawania kształtów
- nazw zwierząt
Zabawka zapakowana w folię.
Opis
- Stan
- Nowy
- Stan opakowania
- oryginalne
- EAN
- 5907508467104
- Kod producenta
- 422K
- Marka
- Luxma
- Wiek dziecka
- 3 lata +
- Nazwa
- kot
- Bohater
- brak
- Płeć
- Uniwersalna
- Materiał
- drewno
- Certyfikaty, opinie, atesty
- CE|EN 71
- Wysokość produktu
- 29
- Głębokość produktu
- 0.5
- Szerokość produktu
- 21.5
- Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
- 0.16
- Minimalna liczba graczy
- 1
- Maksymalna liczba graczy
- 2
- Czas rozgrywki
- Do 15 minut
Specyficzne kody
- EAN13
- 5907508467104