Klocki puzzle magnetyczne ubieranka miś kotek 68 el tablica 2w1

Dostępnych sztuk: 10

39,49 zł
Brutto
Ilość

🚚 --

Zabawka, która uczy emocji, ubierania i kreatywności. Magnetyczne puzzle z rodziną misiów i kotkiem to zabawa w tworzenie stylizacji i odgrywanie scenek z życia – szkoła, szpital, cyrk, sport, wojsko. Dziecko dopasowuje ubranka, uczy się emocji i tworzy własne historie, rozwijając wyobraźnię i logiczne myślenie.

✅ rozwija kreatywność i wyobraźnię

✅ uczy emocji i codziennych sytuacji

✅ wspiera koordynację i motorykę małą

✅ aż 68 elementów – magnetyczne ubranka, tablica i pisak

✅ praktyczna skrzynka do przechowywania

Zabawka edukacyjna 2w1

To nie tylko magnetyczne puzzle – to także tablica suchościeralna, po której można pisać i rysować dołączonym mazakiem.

Dziecko może wymyślać własne stylizacje, a potem narysować historię misiów lub kotka.

W zestawie

  • tablica 2w1 – magnetyczna i suchościeralna
  • 65 elementów ubrań i postaci (magnesy)
  • pisak suchościeralny z gąbką
  • drewniana skrzynka do przechowywania
  • 5 zestawów ubrań tematycznych: cyrk, szkoła, wojsko, sport, szpital

Co rozwija

✅ logiczne myślenie i dopasowywanie kształtów

✅ myślenie przestrzenne i planowanie

✅ kreatywność i wyrażanie emocji

✅ cierpliwość i koncentrację

✅ poznawanie codziennych zawodów i ról społecznych

Wymiary

  • opakowanie: 30 × 14,8 × 4,6 cm
  • tata miś: 12 cm
  • mama miś: 11,5 cm
  • córka miś: 9,5 cm
  • syn miś: 8,7 cm
  • pisak: 11 cm
  • głębokość produktu: 9 cm
  • wysokość: 34 cm

Dlaczego warto

  • bez ekranu – dziecko skupia się na tworzeniu i eksperymentowaniu
  • magnetyczne elementy można też przyczepiać np. na lodówce
  • solidne wykonanie – zestaw posłuży na długo
  • świetny pomysł na prezent edukacyjny

Specyfikacja

  • liczba elementów: 68
  • materiał: plastik, drewno, magnes
  • wiek: 3+
  • certyfikaty: CE, EN71

Magnetyczna układanka Miś i Kotek 68 el. to coś więcej niż zabawka – to zestaw, który rozwija emocje, kreatywność i logiczne myślenie. Dziecko może ubierać, opowiadać i wymyślać historie bez końca.

Luxma
201342
10 Przedmioty

Opis

Stan
Nowy
Stan opakowania
oryginalne
EAN
5901924233602
Kod producenta
110472
Marka
Luxma
Liczba elementów
68
Wiek dziecka
3 lata +
Nazwa
Klocki magnetyczne Ubieranie Zwierząt
Minimalny wiek dziecka
3
Płeć
chłopcy|dziewczynki
Materiał
plastik
Certyfikaty, opinie, atesty
CE|EN 71
Wysokość produktu
34
Głębokość produktu
9
Szerokość produktu
46
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
1.5
Rodzaj
zestaw
Informacje dot. bezpieczeństwa i zgodności produktu
Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej
Bohater / Bajka
brak

Specyficzne kody

EAN13
5901924233602

Informacja o podmiotach odpowiedzialnych

Luxma Ewelina Bartosiak

Importer

Kraj: PL

Ulica: Katowicka 151

Kod pocztowy: 41-717

Miasto: Ruda Śląska

e-mail: sklep@interia.pl

Telefon: +48 517 835 872

H&C INDUSTRY CO.,LTD

Producent

Kraj: CN

Ulica: INDUSTRIAL ESTATE OF LICUO,WAISHA,LONGHU

Kod pocztowy: 515023

Miasto: SHANTOU CITY,GUANGDONG

e-mail: sales@hengchangtoys.com

Telefon: 86-13623040230

6 innych produktów w tej samej kategorii: